איך מפיצים פליירים בהצלחה

אנחנו פוגשים אותם כמעט בכל יום, כאשר אנחנו ניגשים אל תיבת הדואר על מנת לבדוק איזה דואר הגיע היום על ידי הדוור. בין כל המכתבים והחשבונות ישנם גם עלונים שהמטרה העיקרי שלהם היא שיווק ומכירה. מן הרגע בו הבינו בעלי עסקים שהעלות של אלה די נמוכה והם משווקים את העסק שלהם בצורה טובה, רבים החלו לבחור באופציה הזו, רק שההצלחה שלה טמונה ביצירה נכונה של הפלייר וגם בהפצה חכמה.

מהי הפצה חכמה? כזו שאותה מפלחים לפי האזורים שיכולים להיות בהם לקוחות פוטנציאליים, כאלה שיגיבו אל הפצת פליירים שעברה מיקוד ופילוח עבורם. זה לא סתם להדפיס אלפי פליירים ולהתחיל לחלק אותם בכל תיבת דואר, אלא לבחור בקפידה את אותן תיבות דואר שקרוב לוודאי שם האנשים שמתגוררים ימצאו עניין בפלייר שהונח שם עבורם.

רוצים להפיץ פליירים בצורה אפקטיבית? אל תחלקו אותם ככה סתם. זה גם ימנע זריקה מהירה לפח הזבל וגם יעלה את מחזור המכירות והמודעות אל העסק וישיג את המטרה שלשמה נעשתה כל ההשקעה של כסף וזמן.