חנות שכיף להיכנס אליה

כל בעל עסק יודע ומבין כי עד כמה שהמוצר שלו שנמצא בתוך החנות יכול להיות מדהים, ואפילו כזה שמגיע במחיר תחרותי, התחרות בינו לבין יתר החנויות עדיין מתקיימת וזה חשוב לפנות אל קהל הלקוחות לפי כמה פרמטרים שאליהם הם רלבנטיים.

מה זה אומר למעשה? כי זה לא מספיק להזמין את הסחורה ואותה להניח על גבי מדפים. זה חשוב מאוד להבין מה הלקוחות שאליהם פונים אוהבים ורוצים, ואת זה להדגיש עד כמה שרק אפשר בכל היבט של כל אחד מן החושים. זה מתחיל מן החלוקה של החלל לפי אזורים, הבחירה של התאורה ושל הצבעים, ומתקדם אל עבר עיצוב חנויות שבו יש את הדגש של המותג וחגיגה שלו עבור כל אחד מן החושים.

זו המוזיקה שמתנגנת כשנכנסים, זו תשומת הלב אל הקונים על ידי המוכרנים, זו קופה חכמה שמביאה את המכירות להיות הכי חכמות ומעלה את הרווחים, וזה אפילו ריח נעים שמקבל את אפיהם של האנשים שנכנסים כדי לסקור את הפריטים החדשים בצורה סקרנית.