חלל מזמין לקניות

כל בעל עסק רוצה שלא רק יכנסו כמה שיותר לקוחות אל החנות שלו, אלא גם יבצעו שם קניות או ישבו לארוחה. העיקר שהמספר העסקאות החודשיות ילך ויגדל, ולא ההפך מכך. במה תלוי כל העניין? בלא מעט, וזה די תלוי באיך שמעצבים את החלל עצמו עוד בהתחלה.

עיצוב חללים מסחריים זה לא עניין של מה בכך, אלא פעולה שאותה צריכים לבצע מול מעצב שכבר יש לו ניסיון גדול בעיצוב של חלל מסחרי גדול ו/או קטן מידה. דבר זה מוביל אל מקום שמחולק בצורה נכונה, שבו נוח ואף נעים לשהות, והמעבר בין החלקים שלו הוא כזה שמביא אנשים לחזור אליו גם בגלל שהם צריכים וגם בגלל שהם פשוט רוצים.

זה די קל לחשוב על מרכז מסחר שאליו אוהבים להגיע, ולמקם לפי סדר את אלה שהכי מועדפים לעומת אלא שפחות, וכדי להבין מדוע יש דירוג שכזה ואיך הוא נוצר, פשוט חוזרים אחורה אל השלב שבו החלל הוגדר והתעצב לפי התוכניות של מעצב הפנים ומבינים הכל…