מידע שיווקי בפליירים מנצח

עד כמה העיניים שלכם עייפות נכון לעכשיו? כבר נראה כי המידע שאליו נחשפים הוא כזה שמופיע על גבי מסכים דיגיטליים כל הזמן. זו המוזיקה שאנחנו שומעים, מיני החדשות שאליהם נחשפים וכל הפרסומות הסמויות והגלויות שמופיעות אם רוצים ואם לא רוצים באתרי אינטרנט שונים, ואפילו בטלפונים חכמים.

עד כמה שזה נהדר לראות מידע זז כאילו הוא חי ממש על גב צג שרק הולך ונעשה הכי קרוב לחזות במציאות בצורה כל כך חדה ואפילו בתלת מימד, ישנה תשוקה לחזור אל מידע או לכל הפחות לקבל באותה המידה מידע שיווקי על גבי נייר פשוט ונעים למגע.

זה מה שהופך הפצת פליירים להיות אקט מנצח בין כל המידע שכבר הפך להיות מועבר בדרך אחת, דומה או שונה. זה סוג של מקרב שקשה לעשות אותו בצורה דיגיטלית, וגם אם הוא נעשה בצורה מעניינת, פלייר עולה הרבה פחות ומביא לתוצאה לא פחות אם לא יותר טובה בהתחשב בהשקעה והעלות הקטנה. רק צריכים לדעת לעשות את זה חכם.