תפריטי דיאטה לירידה במשקל

 

מעוניינים לרדת במשקל? תפריטי דיאטה הם חלק עיקרי אך ישנם עוד כמה צעדים שכדאי לעשות בכדי להצליח בתהליך. כאשר תתכננו נכון את הירידה במשקל תגלו שאפשר להרכיב תפריטי דיאטה משביעים ועשירים בטעמים שאתם אוהבים. אתם לא צריכים להישאר רעבים ולוותר לגמרי על המאכלים שאתם אוהבים.

איך מתחילים?

  1. כתבו רשימה של 6 מאכלים שאתם מאוד אוהבים ולא תסכימו לוותר עליהם.
  2. הרכיבו רשימה של מאכלים שדווקא כן תרצו לוותר עליהם בכדי לשמור על הבריאות ולרדת במשקל.
  3. תכננו את השבוע שלכם עם 2-3 אימוני כושר. אם אין לכם זמן או יכולת להגיע אל מכון כושר (זה לגיטימי לחלוטין לא לרצות להתאמן במכון כושר) תוכלו להחליף את האימון במכון בהליכה או עלייה במדרגות. אם תצעדו 3 פעמים בשבוע צעדה של 3 קילומטרים תצליחו לרדת במשקל.
  4. הקדישו לפחות 5 דקות בכל יום לחשיבה על תפריטי דיאטה ותכנון של התפריט ליום הבא.
  5. הקדישו לפחות 5 דקות בכל יום לצפייה בסרטונים שמציגים תרגילי כושר לחיטוב הגוף.