לא צריכים יותר מפלייר

היום הטכניקות של הפרסום הן יותר מגוונות ומתוחכמות מאי פעם. בסיוע של מנהל פרסום מיומן ניתן ליצור פרסום אשר מפולח בדיוק רב ועשוי לעילא ולעילא בצורה שמגיעה אל כמה שיותר לקוחות ומממשת את מלוא הפוטנציאל. מה קורה בפועל? יש לא מעט מפרסמים שלא ממש מגיעים אל יחס ההמרה הרצוי ומבזבזים כסף וזמן עבור בעל עסק מאוכזב.

דרך אחת נוספת היא אולי לא כל כך מפותחת מבחינה טכנולוגית ולא כוללת חשיפה אונליין, אבל היא מסוג החשיפות שגם אותן ניתן לפלח בצורה יעילה עם אנשים שעוסקים בעניין בצורה מקצועית למדי. אנשים עד עצם היום הזה מעדיפים הרבה מאוד מידע שיווקי שמגיע בנייר, וכך עדיין יש פרסום אפקטיבי בעיתון ופרסום על ידי הפצת פליירים שנמצאים בתיבות הדואר.

פלייר חכם יכול להיות בולט מעל לכל השאר, ואם מחלקים את הפלייר הזה במקום הנכון ובזמן הנכון והעיצוב שלו שובה את העין, המידע הזה יישאר ויבוא לידי ביטוי בעוד לקוח שעבורו לא בוצעה הוצאה כספית גדולה בהשוואה לכל מסע פרסום אונליין.