לא מבזבזים זמן על חלוקת עלונים

למרות כל השיטות המודרניות של חשיפת לקוחות פוטנציאליים אל מידע שיווקי, והפעולה של פתיחת דף אינסטגרם, ערוץ יוטיוב, דף פייסבוק עסקי ואתר מסחרי או תדמיתי, עדיין, לא מעט עסקים פועלים בכמה מישורים על מנת להעביר את המידע הזה אל הלקוחות שאותם הם רוצים לקבל על מנת להעלות את הרווחים.

עדיין אנשים מפרסמים בטלביזיה, עדיין בעלי עסקים מפרסמים בעיתונות כתובה, עדיין ישנם פרסומים בערוצי הרדיו הכי פעילים, ובין כל היתר ישנה חלוקה של עלונים בתאי הדואר שצמודים לכל מבנה שבו עובדים או גרים. האם זה אומר כי בעל עסק צריך לבזבז מזמנו עבור אלה? ממש לא. נכון להיום ישנם שירותי הפצה אשר כוללים כבר את כל הנדרש, לפי הצרכים של כל עסק באופן פרטני.

עריכה נכונה של המידע השיווקי וחלוקה שלו אל המקומות בעלי הפוטנציאל הכי גבוה יביאו אל השינוי שאותו מחפשים, מבלי לבזבז זמן יקר של בעלי העסקים עבור יצירה של אלה וזמן החלוקה שהוא עבודה מאוד סיזיפית עם מעבר בין מאות ואלפי תיבות דואר במיקום ייעודי.