חנות שמקדמת מכירות

חנות יכולה להיות עם מבחר נהדר של סחורה. חנות יכולה להיות עם השירות הכי טוב שאפשר. חנות יכולה להיות ממוקמת במיקום הכי נחשק. אולם, מה בדיוק הוא הדבר אשר גורם לחנות להיות זו שמוכרת הכי הרבה באותה השדרה? הדבר מורכב מחמשת החושים של האדם, ומהניתוב הכי נכון של כל אלה אל עבר העמדה של הקופה.

תהליך הרכישה הוא כזה שמתחיל עוד לפני שנכנסים אל החנות עצמה, אבל מן הרגע בו לקוח פוטנציאלי נמצא כבר באותה השדרה, צריכים להפעיל את כל החושים שלו בצורה חכמה, ולהוביל אותו בעזרת עיצוב חנויות חכם מן השלב שבו הוא מביט אל עבר החנות, אל השיטוט בחנות עצמה, אל תא המדידה במידה וזה נדרש ואל עבר עמדת הרכישה.

העבודה על החלל הזה של החנות מצריך תרשים זרימה חכם, שבו רואים את הפריטים הכי בולטים לעין, מריחים ריחות נעימים, האוזניים נהנות ממוזיקה ברקע והידיים יכולות לחוש את הפריטים הללו בשעה שבוחנים אותם. קידום מכירות פועל על כל החושים, והוא טמון בעיצוב חכם.