רכב חדש כל שלוש שנים

אם מתחשבים בעובדה כי השווי של רכב חדש הולך ויורד כל שנה, וככל שמדובר בדגם פחות אטרקטיבי כך השחיקה במחיר יותר גבוהה, הרבה אנשים פחות יתלהבו להישאר עם רכב כזה עד אשר המחיר יישחק בצורה ניכרת אלא לבצע מכירה.

אם לעובדה הזו מוסיפים את העובדה כי הרכב עובר בלאי שיכול להיות ממוצע או גבוה יותר במידה והשימוש ברכב הוא גבוה ועבור העבודה, מקבלים ערך נמוך לרכב שכבר מראה סימנים גדולים של בלאי אחרי מספר שנים נמוך. מה עושים? יותר ויותר אנשים אשר רוכשים רבים חדשים, מבצעים זאת עם מימון לרכב דרך היבואן, כך שלאחר כמה שנים, שהן שלוש בממוצע הם מחזירים את הרכב הזה למכירה על ידי היבואן ורוכשים מחדש עם הסכום הזה רכב חדש שוב פעם.

אולי זה יוצר הוצאה קבועה בצורה מעגלית, אבל באופן הזה גם נהנים מרכב חדש שבו לא אמורות להיות תקלות בכלל, וגם מוכרים אותו ליבואן כאשר המחיר שלו עדיין גבוה דיו כדי להוסיף מעט כסף באופן יחסי, לרכישה של הרכב החדש.