תהיו פליירים

אצל בעלי עסקים רבים זה קורה בתחילת או המשך הדרך העסקית של העסק שאותו הם הקימו ביזע רב. הם חשים כי ההוצאות הולכות ונערמות לכדי הרבה מאוד התעסקות שגם מסיימת במהרה את כספי ההשקעה וגם את הזמן הנדרש עבור כל הפרוצדורה של הקמה ותחזוקה של עסק קטן אחד.

מה קורה מכל זה? הם לא ממש יודעים כיצד לשווק את העסק בצורה נכונה וחוששים לצאת פראיירים עם השקעה כספית גבוהה עבור שיווק שאולי לא יספק בכלל את הסחורה. בזמן הזה שדום דבר לא נעשה ואף אחד לא ממש מכיר את העסק ויודע לגביו, בסביבה הקרובה והרחוקה.

כל זאת בזמן שביצוע חלוקת פליירים פשוט וממוקד יכול לקדם את העסק הזה אך עבר לקוחות פוטנציאלים ולהרחיב את המעגל של הלקוחות מבלי לבצע השקעה כספית יותר מידי "כבדה". הצעד הראשון הזה אל עבר ההצלחה של העסק מחייב הוצאה כספית, קטנה או גדולה, כאשר ככל שאנשי השיווק הם יותר מנוסים, כך הם יוכלו למקד את הפעולה ולהציע את הדרך הכי נכונה לכל עסק לפי התחום שבו הוא עוסק ולפי ההוצאה המצופה.