דיאטה מהירה לפני אירוע

ידעתם שאפשר במקרים רבים לשפר את מראה הגוף גם בתוך שבוע? אם האירוע שלכם מתקיים בעוד שבוע לא תצליחו לרדת במשקל לקראתו אך כן תוכלו להתחיל דיאטה מהירה כבר עכשיו מתוך מטרה להיראות טוב יותר.

דיאטה מהירה כמו כל דיאטה אחרת תתבסס על אכילה נכונה ובריאה. את התפריט תרכיבו מכמות גדולה של ירקות טריים בכל יום. שלבו בכל ארוחה ירקות טריים ב-4 צבעים. כך למשל, תוכלו לאכול בכל ארוחה וגם בין הארוחות מלפפונים, עגבניות, גזר, פלפל, חסה, קולרבי. אל תשכחו לוותר על רטבים עשירים בשמן וקלוריות. לשמחתכם, הירקות הנ"ל טעימים מאוד גם ללא כל רוטב.

אם אכילת גלוטן גורמת לכם לתחושת נפיחות בבטן נסו להימנע מאכילת מוצרים שמכילים גלוטן למשך שבוע שלם. תפריטי דיאטה מהירה יכולים לכלול לחם אך יהיה זה לחם עשוי קמח מלא. יש להקפיד על צריכת כמות קטנה של לחמים ושאר מאפים. גם מיני ממתקים וסוכרים אינם נכנסים אל התפריט. חובבי מתוקים מושבעים יוכלו ליהנות מפירות טריים ומתוקים כמו קלמנטינות, פומלות, בננה, תפוח, קיווי.