מידע שיווקי שמועבר בצורה יעילה

כל עסק צרך לעמול בצורה מאוד חכמה על מנת להביא אותו אל ביצועים יפים ומעלה מכך של מכירה. לא כל עסק צריך לבצע פעילות בכל ערוץ של פרסום, שכן יש כאלה שעבורם יש מקום שבו יותר רלבנטי לערוך מסע של פרסום לעומת אחר שיהיה הרבה פחות יעיל ורק יהיה להוצאה שממנה לא ממש רואים תוצאות כראוי.

אחת מן הדרכים אשר קיימת כבר עשרות של שנים היא על ידי העברה של פליירים, שהם עלוני מידע קצרים שבהם נמצא המידע הכי חשוב בצורה שמושכת את העין ואמורה להפעיל את הלקוח שמביט בהם לבצע סוג של פעילות. סוד הקסם של פלייר הוא בכך שהוא לא מצריך השקעה כספית גדולה, ואם ההפצה הזו נעשית בצורה טובה אז יכולים לראות את התוצאות כבר מאותו היום ממש.

עבור הפצת פליירים צריכים גם את האנשים שיבצעו את החלוקה וזאת כדי שלא יהיה בזבוז של זמן עבור האנשים שצריכים להיות בשטח החנות או בשטח המכירות ולהביא כמה שיותר לקוחות לצד ניהול יעיל יותר של העבודה.