מפרסמים על ידיות

מה שתלוי על גבי הידית של הדלת, מצליח. גם אם לא במאת אחוזים אז עדיין שבהשוואה די מוצלחת אל הרמה של ההשקעה עם יצירת העלונים עצמם והחלוקה שלהם אל עבר כל אותם הדלתות שיכולות להיות די רלבנטיות, בתור לקוחות.

עד כמה זה יכול להיות רלבנטי? הרבה יותר מעלונים רגילים שאותם מניחים בתיבת הדואר, מכיוון שאלה מתקבלים ברמות גבוהות וקשה למקד את הלקוח לגבי אחת ספציפית בלבד. לעומתם, הצבה של תלי דלת העשויים כהלכה על גבי ידיות של דלתות רבות, יכול להיות מאוד נוח לצפייה ולקבלה על ידי הלקוחות.

כיצד? מספיק שמגיע לקוח רעב אל פתח הדלת שלו, ושהוא רואה לשמחתו הרבה לא רק תפריט שלם של מנות נהדרות, אלא גם הנחה מיוחדת למציגי העלון עבור ההזמנה הראשונה הזו. הדבר בהחלט יכול להיות נהדר לכל סוג של מסעדה שמבצעת משלוחים, אבל גם להיות מוצלחת מבחינת שיטה של שיווק עבור תחומים רבים אחרים כמו שיווק של פרויקט בנייה חדש בקרבת האזור בו הלקוחות הפוטנציאליים נמצאים.