מפיצים את הבשורה

הבוס נראה חסר כיוון וכיוון שהוא הבעלים של העסק אתם לא רוצים להרביץ בו תורה לגבי כל העניין הזה של השיווק והפרסום שהוא מפספס בדרך אל ביצוע של מכירה במספר גבוה יותר? לא הרבה אנשים נכנסים אל התחום הזה של ניהול חנות מתוך הבנה מעמיקה של כל הצעדים אשר נדרשים לבצע בדרך אל ההצלחה, כאשר חלק מהם הם יסודיים ומאוד חשובים להצלחה של העסק.

העסק לא מצליח? כדאי מאוד לבדוק את תוכנית העבודה מפני שככל הנראה משהו בצעדים שנלקחו לא נעשה בזמן או לא נעשה בכלל. איך מתקנים? לחזור אחורה בזמן זה עדיין דבר שלא המציאו, אבל להתקדם הלאה מן הנקודה חשובה הזו תוך ביצוע של הפצה נכונה של קיום העסק בקרב לקוחות שיש להם פוטנציאל רב להיכנס ולבצע עסקאות זה כבר דבר אפשרי לגמרי.

לא רוצים להפסיד? כדאי מאוד לתכנן את כל הצעדים של ניהול החנות עוד טרם הפתיחה כדי שהצמיחה של העסק תהיה בגדר דבר אפשרי, ויותר לקוחות כבר יכירו את המותג שרק יתחזק עם ההשקעה הזו.