לא מחכים ללקוחות שיבואו

אחת הטעויות הקריטיות עבור אדם שפותח בית עסק חדש היא העובדה כי הוא מצפה כי הלקוחות יגדשו את המקום רק בגלל שיש לו מבצעים נהדרים והוא השקיע הרבה מאוד כסף ברכישה של מוצרים איכותיים מספקים אמינים עם עיצוב נהדר ומזמין של העסק עצמו. מה קורה במציאות? אם לא מתפכחים בצורה מהירה מגלים כי ההשקעה כספית בעסק הולכת וגדלה עד כי ההוצאות הן ענקיות וההכנסות לא קיימות כמעט.

מה צריכים לעשות בפועל כבר בצעדים הראשונים של פתיחת העסק? לוודא כי ישנה חשיפה ראויה של המקום בפני כמה שיותר קהל לקוחות שעבורו העסק רלבנטי. יש כאלה שבוחרים בפרסומת ברדיו, כאלה שמפרסמים בעיתונים, כאלה שיוצאים עם פרויקט של פרסום באינטרנט וכאלה שמעדיפים דיוור ישיר אשר ממוקד לקוחות. כמובן שאפשר לבצע שילוב בין כמה אלמנטים של שיווק ופרסום או לבחור בכולם אם מדובר בעסק עם הכנסות קיימות ורמה גבוהה של רווחיות, אבל העיקר הוא לנהוג באקט של חשיפה כדי שהלקוחות אכן יגיעו אל העסק.