משרתים את הלקוחות

ענף השירות בארץ הוא לא בין אלה שיכולים לומר שמעניקים את השירות הטוב ביותר ללקוח. זה נכון שהלקוח הישראלי הממוצע הוא באמת יכול להיות קשה ובמידה רבה חוצפן, אבל אין זה אומר כי ללקוחות הללו לא מגיע את הצ'אנס הזה לקבל את השירות ברמה הכי טובה שאפשר בכל מקום שאליו הם פונים.

זה נכון שלכל בעל עסק יש את השיקולים שלו שיכולים לגרום לכך שמערך שירות הלקוחות הוא לא ממש משהו שקיים ויכול להעניק מענה סדיר ורצוף ללקוחות, אבל ברגע בו הוא לא קיים בכלל הרי זה דבר שיכול לפגוע במידה ניכרת בכל אלה שרוצים לעשות עסקה אבל לא ממש מרוצים שאין עם מי לדבר.

איך פותרים את הבעיה משני הצדדים? בודקים ורואים כי עבור שירות מענה אנושי לעסקי מחיר הוא משתלם ביותר, ומתקדמים אל עבר בית עסק שמבסס לעצמו שם הרבה יותר בעל אמינות עם מערך של נציגים שתמיד שם כדי לענות לכל לקוח, כי הלקוח אחרי הכל הוא זה אשר מניע את הרווחיות של העסק.