צריכים משרד מעוצב

לתת את השירות הכי טוב שאפשר זה כבר לא משהו שמספק את הלקוחות בעלי הדרישות הגבוהות של היום. לקוחות כבר יודעים עד כמה בעל עסק יכול להעניק רמה גבוהה של השקעה עם ירידה אל הפרטים הקטנים האלה שפשוט גורמים לתחושה של עונג על היחס שמקבלים בצורה מושקעת שכזו.

לשמור שהמשרד נקי מכל עבר? להביא מכונת אספרסו לכיבוד הלקוחות בקפה איכותי? להיות הכי מקצועיים עבור כל סוג של אדם והשיגעונות האישיים שלו? עבור משרד עיצוב פנים הוא דבר שאי אפשר לספוח עליו, גם עם כל הקפה הכי מובחר שמביאים ללקוחות, עדיין צריכים לדעת לשדר את האווירה אשר רלבנטית לכל מותג, באופן שמחזק אותו ומביא לקוחות לתחושות חיוביות עוד טרם הישיבה אל מול נותני השירות אשר נמצאים במקום עצמו. כל בעל משרד חייב להביט בצורה טובה אל המקום שבו הוא נותן שירות, ולחשוב עד כמה כל זה יכול להיות שונה במידה ומעצב מבין עניין יוכל לקדם את האג'נדה של העסק.