עלון שמגדיל חשיפה

שכחו כל מה שאתם יודעים לגבי תקציבי פרסום מנופחים וחברות ענק שיכולות לקנות זמן שידור של פרסומת בשיא הצפייה במאות אלפי שקלים, כי היום אפשר להביא כל סוג של עסק קטן וגדול לחשיפה יעילה שתביא כמה שיותר לקוחות רק על ידי שימוש בעלון פשוט למראה, ביחס לכל אלה.

השיטה של פרסום על גבי פלייר היא שיטה מאוד וותיקה, יש שיאמרו עתיקה, אבל בהחלט כזו שמוציאה לפועל תוכנית של חשיפה לקהל יעד פוטנציאלי, שלומד להכיר את הלקוחות הללו שעל גבי הפלייר בצורה הרבה יותר טובה.

אומנם חשוב להכין את הפליירים בצורה הכי מתוחכמת מבחינה שיווקית על מנצ שאלה יתצבלטו הרבה מעבר לכל היתר שכבר נמצאים באותה תיבת דואר, אבל עם שיטות יצירתיות של הפצה ותכנון נכון של חשיפה מול לקוחות בצורה הכי ממוקדת מגיעים אל היעד של הפצה יעילה, ואל רמת רווחיות שרק הולכת וגדלה עם מספר הפניות אל העסק.