למה צריך יועץ מס?

הרבה אנשים שפותחים עסק חדש, עומדים בפני הרבה דילמות. אחת מדילמות אלה, האם להשתמש בשירות של יועץ מס או עדיף לעבוד עם המסמכים באופן עצמאי?

ברצוני להסביר מה קורה בשני המצבים. במידה והחלטתם לקחת את העבודה של הניירת והמס על עצמכם, זה בסדר, אך חשוב להבין כי אין לכם את הניסיון הדרוש וידע כמו ליועץ מס מקצועי שעוסק בתחום כבר שנים. לכן, הדבר יכול לגרור קנס מצד הרשויות בגלל טעות שלכם במסמך כזה או אחר. לכן, אם הנכם רוצים ללכת על אופציה זו על מנת לחסוך כמה מאות שקלים ולא לשלם ליועץ מס, תזהרו שהדבר לא יפעל בסופו של דבר נגדכם ותמצאו את עצמכם עם קנס של אלפי שקלים.

בכל הנוגע לשירות של יועץ מס, אני תמיד ממליצה ללכת לאיש מקצוע, לתת לו לעשות את העבודה שהוא עושה הכי טוב ובמקום לנסות לחסוך כמה מאות שקלים, להתמקד בעסק ולנסות להרוויח כמה שיותר.

מה אתם חושבים בנושא? האם יש כאן בעל עסק שלא משתמש בשירות של יועץ מס? אשמח לתגובות.