הניסיון שלי עם הפצה

לפני שנה בדיוק פתחתי עסק חדש שכמובן, הייתי צריך לקדם ולשווק אותו. באותה התקופה פחות הבנתי בתחום השיווק ולא כל כך הייתי סגור על שיטות שונות, לכן, התייעצתי עם מספר אנשי מקצוע.

אחד החברים שלי, שהוא מקצוען בתחום הפרסום, עשה סקירה קטנה על העסק שלי ואמר כי עליי להתחיל לשווק אותו באמצעות הפצה. אותו החבר, הסביר לי בדיוק על מה מדובר – למי שאינו בקיא בתחום, כמוני, אסביר: מדובר על הפצה של פליירים, מגזינים ופרסומות מטעם החברה. זאת אומרת, על מנת להוציא את הרעיון לפועל, עליי לעצב (או להשתמש בשירותיו של מעצב) פלייר ולהפיץ אותו באמצעות חברה ייעודית שמתעסקת בזה ומפיצה את הפליירים בדואר/מחלקת אותם במקומות ציבוריים ועוד.

החלטתי להקשיב לחבר שלי והשתמשתי בעצתו. כעת, העסק פורח, המכירות קפצו פי 3 וכל זה רק בגלל השקעה נכונה בפרסום. מה שאני רוצה להגיד בזה, הוא שלא צריך לחסוך על פרסום, כי בסופו של דבר, זה מה שמקדם את העסק, מביא מכירות ולקוחות חדשים.